• Verzending binnen 24u
  • 500.000 klanten sinds 2004
  • Milieuvriendelijke inkt

FAQ

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Al onze producten worden binnen 24 uur geproduceerd in Sion, Zwitserland. Vervolgens worden de stickers als "priority mail" verstuurd in een standaardenvelop. Je bestelling komt in de regel 2-3 werkdagen nadat het is verzonden aan. Alle decoratieve producten worden in een harde A3 kartonnen envelop verstuurd om ervoor te zorgen dat ze in een perfecte staat aankomen. Deze zijn gewoonlijk iets langer onderweg.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Als je bestelling niet binnen 15 werkdagen nadat het is verzonden is aangekomen, neem dan contact met ons op via support@stickerkid.com. We zullen ons best doen om zo snel mogelijk een goede oplossing te vinden.
Wat kan ik doen als ik geen bevestigingse-mail heb ontvangen van de bestelling?
Ten eerste raden we je aan om de berichten in je spam folder te checken. Als je ook daar geen bevestigingse-mail vindt, log dan op je account via www.stickerkid.be/be_nl/ en check de status van je bestelling. Als je bestelling de status "in behandeling" heeft, stuur dan even een berichtje naar support@stickerkid.com zodat we samen zo snel mogelijk een oplossing kunnen vinden.
Hoe breng ik de instrijkbare labels aan?
Volg deze instructies om ervoor te zorgen dat de instrijklabels zo lang mogelijk meegaan:

Permanente instrijklabels (gekleurde labels, rond of rechthoekig).

  • Verwarm je strijkijzer tot 160 graden.
  • Plaats het label op de gewenste plek op het kledingstuk en leg dan een vel bakpapier over het label heen.
  • Zodra het strijkijzer heet is, druk je het vlak tegen het bakpapier op de plek waar het label eronder zit en hou je het stil.
  • Zonder de stoomfunctie te gebruiken wacht je 20 tot 30 seconden, totdat het label vast zit aan de stof.
  • Wacht 48 uur totdat je het kledingstuk voor het eerst in de wasmachine wast.

Verwijderbare instrijklabels (zwarte en witte rechthoekige labels).

  • Verwarm je strijkijzer tot 180 graden.
  • Plaats het label op de gewenste plek op het kledingstuk en leg dan een vel bakpapier over het label heen.
  • Zodra het strijkijzer heet is, druk je het vlak tegen het bakpapier aan op de plek waar het label eronder zit en hou je het stil.
  • Zonder de stoomfunctie te gebruiken wacht je 20 tot 30 seconden, todat het label vast zit aan de stof.
  • Wacht 48 uur voordat je het kledingstuk voor het eerst in de wasmachine wast.
Hoe verwijder ik de verwijderbare instrijklabels?
  • Probeer in geen geval de permanente labels (gekleurd, rond of rechthoekig) te verwijderen.
  • Verwarm je strijkijzer tot 180 graden.
  • Leg een vel bakpapier over het label heen, druk het strijkijzer ertegenaan en wacht 20 tot 30 seconden.
  • Gebruik vervolgens een pincet om het label er langzaam vanaf te trekken.
Hoe gebruik ik de zelfklevende kledinglabels?
Plak de labels enkel op de waslabels en niet op de kledingstof zelf. Ze blijven het beste plakken op satijnen of zijden waslabels. Wacht ten minste 24 uur voordat je het kledingstuk voor het eerst in de wasmachine wast. De stickers zijn bedoeld voor gebruik op kledingstukken die tot 40°C gewassen kunnen worden. Voor een permanentere manier van labelen raden we onze instrijklabels aan.
Kan ik verschillende namen gebruiken op 1 stickervel (bijv. door het opdelen van de 60 kleine stickers in 2x30 stuks)?
Helaas is het niet mogelijk om meerdere namen of ontwerpen op 1 vel toe te passen. Echter, als je een voordeelpakket besteld, kun je elk stickerktype een ander ontwerp geven.
Zijn de stickers gevaarlijk voor kinderen?
Onze producten zijn geen speelgoed en kunnen niet opgegeten worden. Er is oplettendheid vereist bij het gebruik. We raden aan om beschadigde stickers of stickers die los komen direct te verwijderen.
De website zegt dat ik niet alle personalisaties heb doorgegeven. Wat kan ik doen?
Heb je alle ontwerpopties ingevuld? Zo ja, probeer het dan opnieuw in een andere browser of op een tablet of mobiele telefoon.
Kan ik ook een bestelling doorgeven voor mijn school of kinderopvang?
Uiteraard. We hebben een speciaal aanbod voor scholen en crèches - neem daarvoor contact op met support@stickerkid.com en dan kijken we samen wat je precies nodig hebt.
Heb je een andere vraag?
Als je het antwoord op jouw vraag niet hebt kunnen vinden, neem dan contact op met support@stickerkid.com.

Worden speciale tekens door jullie ondersteund?
Onze printsoftware accepteert op dit moment tekens die deel uitmaken van de Latin 1 groep. Dat houdt in dat alle karakters uit de volgende talen geprint kunnen worden zoals ze worden weergegeven in onze webshop: West-Europa en de Amerika's: Afrikaans, Baskisch, Catalaans, Deens, Nederlands, Engels, Faeröers, Fins, Frans, Galicisch, Duits, IJslands, Iers, Italiaans, Noors, Portugees, Spaans en Zweeds.
Ik kan mijn bestelling niet voltooien in verband met een betalingsprobleem. Wat kan ik doen?
Probeer eerst een andere betalingsmethode uit te kiezen. Als het probleem nog steeds bestaat of je de pagina waar je voorheen op was weggedrukt hebt, maak je geen zorgen: je bestelling wordt opgeslagen op je account. Zoek de bestelling op en klik op "Opnieuw bestellen" en kies dan een andere betalingsmethode. Als dit nog steeds niet werkt, schrijf ons dan een e-mail via support@stickerkid.com waarin je het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt gemaakt met ons deelt en dan zullen wij je assisteren bij het afronden van je bestelling.
Is het mogelijk om per factuur te betalen?
We accepteren momenteel geen betaling per factuur. Desalniettemin kun je betalen via een van onze facturatieproviders, afhankelijk van het land waar je bestelt. Afhankelijk van de aanbieder gelden andere voorwaarden. Lees de voorwaarden op de afrekenpagina.
Mijn betaling was succesvol maar de bestelling is niet bevestigd. Wat kan ik doen?
Als je betaling door je bank of betalingsprovider is bevestigd, maar de bestelling is geannuleerd, neem dan contact op met ons via support@stickerkid.com en vermeld daarbij je bestellingsnummer.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen als deze al voltooid is?
Zodra je order bevestigd is, kunnen geen wijzigingsverzoeken meer worden aangenomen. Alleen zo kunnen we de productie en verzending van je product binnen 24u garanderen. We zoeken echter graag samen een oplossing met je, dus neem gerust contact met ons op.
Waar worden de stickers van gemaakt?
Met het grootste respect voor het milieu nemen wij de gezondheid van jouw en jouw gezin zeer serieus. Onze stickers worden gemaakt met een speciale inkt die extreem weinig chemicaliën bevat. Deze inkt is GREENGUARD gecertificeerd. Zelfklevende etiketten voor voorwerpen en kleding zijn allemaal bedekt met een beschermend PVC-laagje. Dit laagje is CE-gecertificeerd en is geen gevaarlijke stof of mengsel volgens de Europese verordening (EG) nr.1272 / 2008 (CLP-verordening) of het wereldwijde harmonisatiesysteem voor de classificatie en etikettering van chemicaliën (GHS). Dit product geeft geen gevaarlijke stoffen af en bevat geen stoffen vermeld in Verordening (EG) nr. 1005/2009 die de ozonlaag aantasten.

Veilige betaling

Veilige betaling

Snelle levering

Snelle levering

Verzending binnen 24u

GEPRODUCEERD IN ZWITSERLAND

Al onze producten worden met liefde geprint in Zwitserland.

Klantenreviews